مسابقه صوتی «نوای یار» در یزد برگزار می‌شود 
کد خبر: 4037198
تاریخ انتشار : ۳۰ بهمن ۱۴۰۰ - ۰۸:۵۰

مسابقه صوتی «نوای یار» در یزد برگزار می‌شود 

مسئول دبیرخانه طرح تربیت مهدوی در استان یزد از برگزاری مسابقه صوتی «نوای یار» از دهه فجر تا نیمه شعبان در این استان خبر داد.

مسابقه صوتی نوای یارمجتبی بهجت، مسئول دبیرخانه طرح تربیت مهدوی در استان یزد در گفت‌وگو با ایکنا از یزد از برگزاری مسابقه صوتی «نوای یار» از دهه فجر تا نیمه شعبان در استان خبر داد و اظهار کرد: این مسابقه ویژه دانش آموزان، والدین آنان و فرهنگیان برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به محتوای مسابقه گفت: در قالب این مسابقه ۴۰ فایل صوتی در کانال انتظار و مهدویت در شبکه شاد بارگذاری و علاقه‌مندان در سه گروه یاد شده، فایل‌ها را گوش فرا داده و در آزمون این مسابقه شرکت می‌کنند.

بهجت با اشاره به اینکه آزمون این مسابقه همزمان با نیمه شعبان برگزار می‌شود افزود: سعی شده سخنرانی‌های جذاب و کوتاه از بهترین خطیبان کشوری در زمینه مهدویت انتخاب شود.

مسئول دبیرخانه طرح تربیت مهدوی در استان یزد گفت: ثبت‌نام این مسابقه از دهه فجر آغاز شده و تا نیمه اسفندماه ادامه دارد و علاقه‌مندان برای ثبت‌نام می‌توانند از طریق لینک http://yun.ir/۶۹xqo۴ اقدام کنند.

وی یادآور شد: علاقه‌مندان برای دریافت محتوا #نوای_یار را در کانال‌ انتظار و مهدویت‌ در شبکه‌ شاد‌ به آدرس @entezarvamahdaviatmedu جستجو کنند.     

انتهای پیام
captcha